آیا زمان این می باشد که طراح وب سایت مستقل شویم؟

سه شنبه 26 فروردين 1399
11:01
سولماز

همیشه در جامعه طراحی، تمایلی وجود دارد که طراحان به صورت مستقل در این حرفه مشغول به کار شوند. چه کسی دوست ندارد تا طبق برنامه کاری خود پیش برود و ساعاتی را صرف تماشای تلویزیون کند و بعد از ظهر خود را با صرف چای بگذراند و این در حالی است که در طول هفته و یا ماه با پروژه های که روی آن کار می کند، دستمزد هایی را نیز دریافت نماید؟

برای خیلی از افراد آشکار می باشد که شغل طراح وب سایت مستقل خیلی هم راحت و ساده نیست: گذر زمان در این شغل بسیار طولانی به نظر می آید و آینده با تردید و شک رو به رو می باشد و در این راه باید فرد به تنهایی به فعالیت بپردازد.

علی رغم این موضوع، هزاران طراح وب سایت هنوز هم در نیویورک تصمیم دارند تا به صورت مستقل به طراحی سایت بپردازند.

به عنوان شخصی که در زمینه طراحی سایت مستقل 15 سال است که فعالیت می کنم، صادقانه می توانم بگویم که این شغل به سختی که فکر می کنید نمی باشد. شما نیازی ندارید که خیلی در شبکه های ارتباطی استعداد داشته باشید و نیاز به یک نمونه کار کامل و بی نقص ندارید.

"اگر فکر می کنید که به اندازه ای استعداد و مهارت دارید که می توانید به عنوان یک طراح در یک شرکت طراحی وب سایت مشغول به کار شوید، پس مطمئن باشید که استعداد طراح وب سایت مستقل شدن را نیز در بر دارید."

درآمدزایی به عنوان یک طراح وب سایت به اندازه کافی ساده می باشد: مشتریان وب سایت بسیاری در این میان وجود دارد و اگر می خواهید کار شرکتی خود را رها کنید و در این شغل فعالیت کنید، باید هم چنان در ارتباط با مشتریان و همکاران قدیمی خود باشید. حقیقت ساده ای که در این میان وجود دارد این می باشد که اگر فکر می کنید به اندازه ای استعداد دارید که می توانید به عنوان یک طراح در یک شرکت طراحی وب سایت مشغول به کار شوید، پس مطمئن باشید که استعداد طراح وب سایت مستقل شدن را نیز در بر دارید.

سوالی که در این میان به صورت مداوم پرسیده می شود این است که آیا علم برنامه نویسی در شغل طراحی وبسایت مستقل وجود نیاز می باشد؟ زیرا شما به تنهایی کار می کنید و شخص دیگری وجود ندارد تا برنامه نویسی وب سایت شما را بر عهده بگیرد. شما هم باید حسابدار، سفارش گیرنده، فروشنده و حتی دستیار خود باشید. شاید شما مجبور باشید تا ساعت ها در شب نیز به کار و فعالیت بپردازید. شما علاوه بر انجام دادن کار مشتریان وب سایت، موارد بسیاری را در اختیار دارید که باید انجام دهید.

طراح وب سایت مستقل هم چنین نیاز دارد تا در این میان، معاملات بسیار دقیقی را صورت دهد. زمان که من در خانه مشغول به کار طراحی سایت شدم، با همکارانم درباره مشکلات و مسائل موجود در این مسیر به بحث پرداختم. اما این روز ها حالا دیگر تنها با گربه ام هم صحبت می باشم. تا به حال توجه کرده اید که بیشتر طراحان وب سایت مستقل گربه دارند؟

خیلی از طراحانی که به تازگی کار شرکتی خود را ترک کردند و با کمبود پروژه طراحی سایت در این شغل مواجه شدند، شگفت زده شدند. شما به ندرت در این شغل به سهامدارن و مشتریان سایت می توانید دسترسی داشته باشید.

در حالی که پروژه های چالش برانگیز و بسیار سختی در این شغل وجود دارد و با توجه به علاقه طراحان به کار گروهی و غیره همگی باعث شده است تا خیلی از طراحان وب سایت مستقل به کار شرکتی دوباره روی بیاورند. برخی هم سعی نمودند تا استدیو و یا شرکت طراحی سایت خود را تاسیس نمایند و خیلی از طراحان در ابتدای ورود به این شغل در نظر داشتند تا استدیو طراحی را دایر کنند و این شغل را اولین قدم لازم برای افتتاح یک شرکت طراحی وب سایت می دانستند. در این میان هم ممکن است دو طراح وب سایت مستقل عاشق هم بشوند و بتوانند در زیر یک سقف به همکاری در زمینه طراحی وب سایت نیز بپردازند.

خیلی خیلی از طراحان وب سایت دارای شغل چالش برانگیز و شگفت انگیزی می باشند. بسیاری از این افراد به عشق کار گروهی، صبح ها از خواب برمی خیزند و به این ترتیب علاقه ای به طراحی مستقل ندارند. همیشه نباید خود را با دیگران مقایسه کنید. شاید شغل طراحی وب مستقل مانند دیگران برای شما بازدهی خوبی نداشته باشد و هیچ گاه شانس خوبی را برای تان مهیا نسازد. همه جوانب در شغل طراحی مستقل را در نظر بگیرید و سعی نمایید تا به تحقیقات بسیاری در این زمینه بپردازید. این انتخاب و تصمیم بزرگی است، از این رو سعی کنید تا جایی که می توانید همه جوانب را بررسی کنید و با آگاهی کامل شغل طراحی وب سایت خود را در شرکت ترک بگویید و شغل طراح سایت مستقل را برگزینید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ، طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز


[ بازدید : 322 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / نصب دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / نصب دوربین مدار بسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]